Framtia Startet 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2012 Det ble vel mye power under dagens seilas, så nå lurer jeg på om noen har gode tips for å få rettet ut noen rør i pushpit, samt dekksfeste. Har dessverre lite å hjelpe meg med her, men ser for meg å bruke en kombinasjon av spennbånd og noe å spenne mot, samt en gummihammer. Men spesielt dekksfestet kan bli en utfordring, så muligens bør jeg overlate dette til fagfolk. Bilder: Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bitteliten Svart 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 (redigert) , Redigert 16.Juli.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 (redigert) . Redigert 16.Juli.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 Jeg har en bekjent med et slikt plate/rør verksted. De kan sikkert fikse dette skikkelig om du demonterer. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 16.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 Vil det ikke være vanskelig for et verksted dersom de ikke får sett pushpit på båten først. Skal se om jeg kommer over et egnet firma i løpet av ferieturen, hvis ikke kan det være jeg ber om navn på de du kjenner Bitteliten. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.