Banarne Startet 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2012 De fleste av dere har vel greie på hvor man kan få tak i ukurante deler fra før av,men jeg er ikke det jeg hadde havari på ferskvannspumpen på min Ford-Sabb 2401E,og ringte/mailet de jeg trodde kunne få tak i. Veldig mange steder ble jeg "surt" avspist med at gamle motorer gadd de ikke å bry seg med,og noen var høflige å henviste med videre til sine kontakter Enden på visa ble at jeg ringte Cylmo i Trondheim,og der ble jeg møtt nesten med iver og entusiasme til å kunne hjelpe til med å fremskaffe deler, de ringte meg opp igjen etter noen timer å kunne fortelle at de hadde fått tak i alt jeg trengte,dog kom noen av delene fra Belgia,nå er delene på vei til meg og resten av sesongen er reddet Service er dessverre alt for sjeldent i disse tider... Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
Javi Svart 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 KD Trading i Bergen og Haugen Maskin på Langhus har begge deler til Ford motorer. Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 16.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 Ok,De har jeg ikke hørt om før nå,jeg var i kontakt med Frydenbø i Bergen,og 2 andre på Vestlandet, men biter meg merke i de navnene som kom nå , kommer sikkert flere ganger jeg trenger deler Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.