Karavoli Startet 2.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2005 Hepp! Vurdere å kjøpe meg en daycruiser på 22 - 24 fot i halvfabrikat. Jeg ønsker å innrede båten selv og sette inn motoren, instumenter, ja alt selv. Det som må være ferdig er skroget slik at det bare er å begynne å skruve og mekke med den. Båten jeg ønsker er en "alla" Bella 652 eller noe lignende. Noen som vet hvilke båtmerker i denne sjangeren som selger halvfabrikat Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 2.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2005 Hepp! Vurdere å kjøpe meg en daycruiser på 22 - 24 fot i halvfabrikat. Jeg ønsker å innrede båten selv og sette inn motoren, instumenter, ja alt selv. Det som må være ferdig er skroget slik at det bare er å begynne å skruve og mekke med den. Båten jeg ønsker er en "alla" Bella 652 eller noe lignende. Noen som vet hvilke båtmerker i denne sjangeren som selger halvfabrikat <{POST_SNAPBACK}> Cobraboats (www.cobraboats.no) skal begynne med en båt i den størrelsen du nevner. Skal visst gå nydelig med f.eks Mercruiser sin 1,7 l diesel. De har kjøpt formene allerde såvidt jeg vet. Hvor langt de er kommet i produksjon vet jeg ikke. Ring Cobraboats og hør... Skarpnes9100 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
liberty Svart 2.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2005 Jeg vil anbefale Cobraboats der får du en veldig god servisce og god oppfølgingå å bra kvalitet på arbeidet. Skarpnes er desuten en av de få det går an å få som halvfabrikat http://www.cobraboats.no/gfx/skarpnes/IMG_2108big.jpg http://www.cobraboats.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 2.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2005 De har en modell i tillegg til de de viser på hjemmesidene sine. ta kontakt og hør. Mener den var 23 fot eller noe.... Skarpnes91000 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Karavoli Svart 3.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2005 Jo takk for tipset! Skarpnes 9100 er virkelig en flott båt for øyet. Har bedt om flere bilder og prisliste av båten nå. Har også spurt etter båten som ikke står på hjemmesiden. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 3.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2005 har ikke sollux en daycruiser som halvfabrikat? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 3.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2005 har ikke sollux en daycruiser som halvfabrikat? <{POST_SNAPBACK}> Jo, en slags daycruiser er det vel (Litt usikker på definisjonen på en daycruiser, om det finnes noen definisjon) Nemlig Sollux 700, tidligere kjent som Biam 660. Denne har innenbords diesel med aksling, i motsetning til de fleste daycruiserne som har hekkaggregat. Fartsområdet på max for Sollux/Biam ligger på rundt 20 knop + . En fin og populær båt er det uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 3.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2005 Syntes 20 knop hørtes lite ut for en båt som Sollux 700! Er interesert i vannsport, så ønsker helst en båt som går rundt 30 knop og som lett drar meg opp av vannet. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2005 Jeg mener å huske å ha sett en 23 fots daycruiser med en stor targabøyle som het Seaco 23. Tror jeg så den i en annonse på finn.no i fjor høst en gang. Jeg finner ikke båten på www.seaco.no - så det er mulig jeg tar feil merke. Jeg vet ikke sikkert - men jeg tror kanskje - at NorDan leverer båter i 1/2 fabrikat. De har en daycruiser som heter NorDan 660. Kanskje verdt en mail? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2005 (redigert) Diana 650 Synes du skal sjekke ut denne også. Har ingen erfaring - men jeg kjørte et Google søk på halvfabrikat - og da dukket denne opp. De har en båt klar til levering ser det ut til av siten deres Redigert 3.Februar.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.