Gabi Startet 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2012 Noen som vet om noen norske firma som selger Quickcare bensintilsetning? Den blir anbefalt av Veradoclub.com men er vanskelig å få tak i her i Norge tydeligvis. Sitér dette innlegget Link to post
Stevens Svart 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Hei igjen, NoPain99, du kjøpte en flaske Quickleen av meg ifjor. Håper den virket bra - merket du noen forskjell før & etter? Jeg er nå båtløs og vet ikke om jeg kjøper ny båt i år - men jeg har fortsatt 2 flasker til med Quickleen stående om du vil ha dem. Send meg i såfall en PM, som sist. Ellers, det gikk veldig greit ifjor å kjøpe både Quickleen, olje, filter, anoder & plugger fra veradoclubparts.com og få de sendt med UPS Ground til Jetcarrier, og videre derfra med båtfrakt hit. Det tar riktignok noen uker i alt, men det er slettes ikke så dyrt. Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 17.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Jeg sender deg en PM. Jeg har brukt en flaske Systemcleaner også innimellom tankene med QuickCare for å rense litt skikkelig opp. Tennplugg som jeg sjekket nå var bedre enn før og mindre svart og mer mot brunt eller iallefall lysere. Så det har nok virket. Men jeg ønsker å fortsette å bruke det, da jeg stoler på supergutta i Veradoclub. De har en faglig begrunnelse for å bruke stoffet. Her i Norge med amatør motorverksteder sier bare at "Nei, tennpluggene er enten svarte eller brune" når jeg spør om hvilke farge vanlige tennplugger har etter bruk. Men de gjør aldri noe med svarte tennplugger... Jeg har merket at motoren går ennå mer stille på tomgang enn før. Går veødig pent. Men jeg har fortsatt en utfordring med ujevn tomgang. Har sjekket MAP-sensor for sprekker i gummi men alt ser bra ut. Så vet ikke helt hva jeg skal sjekke videre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.