oystlars Startet 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2012 Har seilt litt, og har vært på finn.no ukentlig siste året på utkikk etter seilbåt 30-35 fot. Inntil videre mangler jeg også båtplass (har søkt). Inntil kjøp av egen båt ønsker jeg å kunne være mannskap, finnes det noe forum for slikt? Hvilke andre seileforum finnes? Noen som benyttes aktivt i Trondheim? Øystein Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Meld deg inn i TSF, det er plass for støttemedlemmer der. Og det trengs alltid ekstra mannskap på onsdagsregattaer. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
oystlars Svart 17.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Har meldt meg inn. Men såvidt jeg vet er det gamle forumet på TSF-sidene nedlagt? Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Prøv seilmagasinet sine sider, er mannskapsbørs der Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
glalaks Svart 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Det ville jeg også vært med på om jeg kunne å seile;p Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Yamarinsyper Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 TSF har egen side på facebook, der finner du sikkert noen som trenger mannskap :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.