MarexSuncab_FD Startet 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2012 Hei, Har hatt ute motoren i Sørlandssnekken for overhaling på Sørlandet. Nå skal jeg montere den i båten igjen, men har ikke verktøyet for å løfte den inn i båten. Noen i Bergen som har tips / kan låne meg en elefant eller motorløfter. Synes det er litt dyrt å betale over 2000kr for en løfter som bare skal brukes én gang. Sitér dette innlegget Link to post
mæjus Svart 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Traktor og en kjetting talje Sitér dette innlegget Ingeniører designer....og mekanikere forbedrer. Link to post
Javi Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Synes det er litt dyrt å betale over 2000kr for en løfter som bare skal brukes én gang. Traktor og en kjetting talje En traktor er da mye dyrere Sitér dette innlegget Link to post
mæjus Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 En traktor er da mye dyrere Joda, men tenkte nå ikke at han/hun skulle kjøpe seg en traktor for å kunne gjøre detta :) Men hvis han/hun har en kjenning med traktor, så går det veldig fint. Brukte traktor da jeg installerte en v6 i Winrace`en min. Spørs jo selvfølgelig hvor båten står, men hvis man har den på en tilhenger, åpner det jo seg en hel verden med muligheter Sitér dette innlegget Ingeniører designer....og mekanikere forbedrer. Link to post
OppTgave 97 Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Innlegget ditt kan bli slettet av moderator fordi det ikke gir nok informasjon om innlegget, det er veldig strenge regler her Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.