Hallvard66 Startet 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 17.Juli.2012 Hei Jeg har en Scand 8600 Dynamic (9200 uten targabøyle). Den ble kjøpt med en rar uoriginal kalesje, men jeg har nå fått kjøpt en ny original som skal monteres. Problemet er at jeg mangler original bakbøyle. Lurer derfor på om det finnes noen, eller noen som kjenner noen, som har en 8600 i Oslo & omegn og som kunne gitt tillatelse til å få tegnet av bakbøylen så jeg kan få laget en? Hallvard Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 8600 blei levert med kortere badeplattform og uten targabøyle. 9200 er samme båt men lengere plattform og targa:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Hallvard66 Svart 17.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Hei Ella Stemmer bra - de lengre bdeplatformene kom et par år før targa ble innført. Vindskjermene er faktisk også forskjellige. Mange som har gått på en uventet 30.000,- smell ved ombygging til targa. Har du en 8600 jeg kunne fått tegnet av bakbøylen på? Hallvard Sitér dette innlegget Link to post
Hallvard66 Svart 18.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Hei Her var det dårlig med respons - får kalesjemaker i morgen ettermiddag, så det ville vært kjempeflott om noen der ute kunne hjelpe meg med noen bilder av sin kalesje/bøyler/fester. Evt på MMS til min telefon hvis man er ute i båten. 93428539. Mvh Hallvard Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Hva med å besøke en av de større havnene å se etter en lik båt? Så ringe eieren derfra? Er kanskje ikke så mange sånne båter? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Hallvard66 Svart 21.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2012 Hei Sikkert ikke dumt, men ikke så mange av denne modellen. Har dekket noen av de store, men mange er jo avstengt med porter og piggtråd dessverre. Help anyone? Hallvard Sitér dette innlegget Link to post
withsmann Svart 21.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2012 ta båtveien til de bryggene med port? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.