Grimmi Startet 2.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2005 Vet det er en selco 16. Men vet ikke så mye mer. Noen som vet noe? https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4569/100_3825.JPG Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 2.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2005 Vet det er en selco 16. Men vet ikke så mye mer....Hei Grimmi! Og velkommen til baatplassen.no! Ser at ingen har svart deg ennå - dette er høyst uvanlig her. For her er det kunnskap til 1000 - spesiellt når det gjelder "litt eldre modeller" Mulig at bildet ditt ikke var helt optimal? Noe mørkt kanskje? Tok meg friheten og "shinet det opp" litt. Da får vi se om ikke du får litt hjelp etterhvert. Selco-fanatikere! Hvor er dere? Noe for Dilla, kanskje? Lykke til Grimmi! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
GOE Svart 2.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2005 Vet det er en selco 16. Men vet ikke så mye mer. Noen som vet noe? https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4569/100_3825.JPG <{POST_SNAPBACK}> Mulig du finner noe herSjekk også erfaringsdatabasen her på baatplassen. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Grimmi Svart 2.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2005 (redigert) Synes nå jeg fikk svar fort jeg Fant ut litt på den siste linken da. Bilde er faktisk tatt kl tre om dagen. Men var så rar himmel. Håper denne båten funker. Men er litt redd motoren min blir tung. Men vi får se. Teste til helga. Redigert 2.Februar.2005 av Grimmi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.