terry Startet 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2012 Har nettopp anskaffet en seilbåt av typen Magnum 700. Båten skal være bygget av Strandvik plast ca 1980, og her stanser omtrent det jeg har av kunnskap om båten. Noen som har kjennskap til denne båttypen? (eks: tekniske data, erfaringer, rigg-data) - allt av interesse. Link to post
gammabusa Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 ....kan det være samme båten som den svenske Monark 700?? Link to post
terry Svart 18.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 (redigert) Takker for svar "Gammabusa". Har googlet Monark 700 og den ligner til forveksling min båt. Selger av min kjennte bare til at Strandvik plast hadde overtatt formene fra Sverige, så mye tyder på at det er denne båten. Nok en gang - takk for oppklaringen. Dersom det finns Monark eller Magnum eiere der ute er jeg fortsatt interessert i erfaringer og tips! Terry Redigert 18.Juli.2012 av terry (see edit history) Link to post
Villvall Svart 6.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2013 Hei! Eg e ein gut på 14 år som har kjøpt meg ein monark 700 :-) E storfornøyd me båten til no! :-) Kosen går det med deg er du fornøyd? Link to post
Strandviksnekk27 Svart 2.April.2024 Link til dette innlegget Svart 2.April.2024 https://www.finn.no/345858021 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn