No Angel Startet 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 18.Juli.2012 Jeg har fått ut en fuktskadet kirsebærplate i båten og kappet til en ny. Nå må den lakkes og jeg vil gjerne ha den like blank og strøken som resten av treverket i båten. Billakkeren har ferie så håper noen av dere har en mening om hvordan dette bør gjøres for å få det til å holde lenge, holde fukten borte og se pent og blankt ut.. Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
Møkkalasset Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Du skriver laminat, men mener antagelig finér? Laminat kan ikke lakkes, men finér kan. Og da anbefaler jeg Epifanes. Selges bl.a. på Maritim. Men også hos kystnære fargehandlere. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Har oxå körsbärsinredning i min båt (dock utan några skador än så länge). Men vad är de speciella fördelarna med Epifanes? Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Det finnes sikkert sammenlignbar lakk, men jeg fikk anbefalt denne. Etter å ha lakket 9 strøk, så tåler den alt. Vatten kan ligge på bordplaten i flere dager uten at det blir misfarge. Se tråden min: https://baatplassen.no/i/topic/87879-prosjekt-oppgradering-av-agder-840/ Sitér dette innlegget Link to post
No Angel Svart 19.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2012 Det var en spennede tråd "Møkkalasset" - imponerende arbeide. Det er finèr, ikke laminat Driver med sjøkabler jeg så vet lite om dette Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
No Angel Svart 19.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2012 Alt var jo limt så var ett sant mareritt å få ut men nå er den ute uten skader på interiør ellers.. Litt lakk og TEC7 så er båten hel og pen igjen Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.