Onsing Startet 2.Februar.2005 Del på Facebook Startet 2.Februar.2005 (redigert) Hei Noen med erfaringer fra denne motoren? Sitter i en Nidelv 24 http://www.yachtdatabase.com/motorshow.jsp?id=Yanmar+4JM-TE Redigert 3.Februar.2005 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 3.Februar.2005 Del på Facebook Svart 3.Februar.2005 Hei. Ja, eg hadde denne motoren i min forrige båt, ein Viksund 880 frå 1983. Dette er ein firesylindra 50 HK turbodiesel med glødestart. Den einaste yanmar'en eg kjenner til med gløding. Truleg var ikkje det nokon suksess, sidan motoren berre blei produsert eit par år. Etter mi vurdering var motoren ok, men noko treig å starta. Det kom seg etter å ha skifta glødepluggar, men etter ei tid følte eg at det blei det same igjen. Eg hadde båt og motor i fire år. Er det spesielle ting du lurer på, så spør gjerne (eller send ein IM). Veit ikkje om eg kan svara, men kan prøva... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
msik Svart 10.Januar.2008 Del på Facebook Svart 10.Januar.2008 Hei jeg er litt ny her på baatplassen men ser at du har samme motor som sitter i min Marex 770, skal montere inn ny varmtvannstank i vinter, så jeg lurte på om du har noen formening om hvor uttak og retur på motoren sitter. Sitér dette innlegget Link to post
Diplom-is Svart 11.Januar.2008 Del på Facebook Svart 11.Januar.2008 Hei Jeg har denne motoren i en Hanto Snekke. Har aldrig hatt problemer, jeg eller han som hadde båten før meg. Starter fin ( Må ha nesten full gass og dra gassen av med en gang den tenner) Det er nesten samme motor som 4 JH-TE som kommer året etter. Kjenner også andre som har denne motoren. God Helg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.