Moyja Startet 19.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2012 Er det noen som har Mercruiser bok 25 4,3L efi på pdf fil evt vet hor den kan lastes ned. Og ja jeg vet den ligger på boatinfo. Men det er ikke greit og få dette ned i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 19.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2012 Nå er ikke jeg sikker på hvilken bok nr 25 er. Jeg har i alle fall lastet opp komplett instruksjonsbok, med vedlikehold og servicepunkter til samtlige EFI modeller til mercruiser i dokument arkivet her: https://baatplassen.no/i/topic/30591-mercruiser-instruksjonsbok-med-service-1999-bravo-i/ Denne dekker flere modeller, i hovedsak med bravo drev. Har du alpha eller andre drev finner du egne manualer for drev-spesifikke ting. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Moyja Svart 19.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2012 se der ja , Takk takk for info. Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 19.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2012 Dette var ikke verksted manualen jeg leter etter , noen andre som kan hjelpe?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.