Jump to content

Edit History

-morten-

-morten-

10 hours ago, Chiefengineer said:

Viksund var jo et gammelt, erverdig merke som produserte båter til god kvalitet i Norge. Det er ikke få 34 St Cruz osv. som er laget gjennom årene og disse holdt jo et solid kvalitetsnivå på arbeid og finish.

Jeg hadde ikke vært betenkt med å kjøpe en slik båt fra denne epoken om den var godt ivaretatt forøvrig.

Enig i at Viksund var trauste gode båter og at de førte historie og kunnskap videre igjennom mange år! I de senere årene har det kommet noen litt merkelige konstruksjoner og gamle båter med ny dekor.

Jeg kjenner to stykk som har bestilt ny båt derfra og det har vært veldig mye rot fra verftet

VIKSUND-STINGRAY-630-OCEAN-HUNTER-2.jpeg

891c61525abf5b05c15d2945aabcb06d.jpg

e13701a09ffed93fc8d0020e8a880ccb.jpg

-morten-

-morten-

10 hours ago, Chiefengineer said:

Viksund var jo et gammelt, erverdig merke som produserte båter til god kvalitet i Norge. Det er ikke få 34 St Cruz osv. som er laget gjennom årene og disse holdt jo et solid kvalitetsnivå på arbeid og finish.

Jeg hadde ikke vært betenkt med å kjøpe en slik båt fra denne epoken om den var godt ivaretatt forøvrig.

Enig i at Viksund var trauste gode båter og at de førte historie og kunnskap videre igjennom mange år! I de senere årene har det kommet noen litt merkelige konstruksjoner og gamle båter med ny dekor.

Jeg kjenner to stykk som har bestilt ny båt derfra og det har vær veldig mye rot fra verftet

VIKSUND-STINGRAY-630-OCEAN-HUNTER-2.jpeg

891c61525abf5b05c15d2945aabcb06d.jpg

e13701a09ffed93fc8d0020e8a880ccb.jpg

• Create New...