Bartesam Startet 19.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 19.Juli.2012 Lurer på hvor dieselen er billigst innerst i Oslofjorden?? Fyker på ferie i morgen Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
nordan family 27 Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Nesodden boligvarme levert direkte til din båt. Deretter er min erfaring at Valle ved Tønsberg kommer på prislisten, samt lekteren i fredrikstad Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Fyker på ferie i morgen Vi ses vel nedover kysten! Vi drar nedover på mandag. Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
+D+ Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Se på Drivstoffbørsen på framsiden? Beste resultatene ligger vel der :P Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 St.Hanskampanje på diesel på Dronningen i dag og i morgen 8,90 pr.liter Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Jeg prøvde å fylle der forrige uke til kr. 9.20, men der lå " bryggesjefens" daycruiser og opptok plassen. Jeg fikk beskjed om at man må være medlem i KNS for å fylle der------ Men det er kanskje blitt forandring på dette?? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Tommy_H. Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Fylte 400 liter på Bunkers Oil, Bergen for et par uker siden. 8,19 kroner pr liter. Bare for å nevne det....... Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
Tom Rør Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Jeg fikk beskjed om at man må være medlem i KNS for å fylle der------ Men det er kanskje blitt forandring på dette?? Jeg så ikke noe skilt om det, men jeg var der rundt klokka 09.00, og det kan hende de som håndhever den regelen ikke hadde stått opp enda :-) Fylte 400 liter på Bunkers Oil, Bergen for et par uker siden. 8,19 kroner pr liter. Bare for å nevne det....... Hvis det er gjeldende pris, så er jeg misunnelig på dere der vest Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Mellom 10 og 11 kr stort sett uansett. Kambo 10,90. Fuglevik10,70. Hærføl 10,70 Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Det er jo det Bitteliten, men fra 8.19, så er det litt opp til 10-11. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 (redigert) For de som går forbi Hvaler på vei sydover er Utgårdkilen en forholdsvis rimelig plass å bunkre (til Østlandet å være). 9.45 var prisen i slutten av Mai. Redigert 22.Juni.2013 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Vindfang Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 (redigert) Dronningen er en automatpumpe så der kan vel alle fylle? Fikk tilsendt tilbud fra selskapet som eier "anlegget" på fb i går. Det sto at jeg måtte vise den (tilbudet jeg fikk på mail)så mulig det er et krav? Redigert 22.Juni.2013 av Alegría (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Er du medlem av KNS Alegria ? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Se på Drivstoffbørsen på framsiden? Beste resultatene ligger vel der :P Det opp til den enkelte om man vil legge inn data på drivstoffbørsen eller poste det her i åpent forum, men jeg lurer på om det kan bero på misforståelser at tråder av denne typen jevnlig kommer opp? Drivstoffbørsen fungerer som en wiki, alle kan oppdatere priser og andre opplysninger, selv om det er et annet medlem som har lagt inn stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Dronningen er en automatpumpe så der kan vel alle fylle? Fikk tilsendt tilbud fra selskapet som eier "anlegget" på fb i går.Det sto at jeg måtte vise den (tilbudet jeg fikk på mail)så mulig det er et krav? Hva heter selskapet ? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Tom Rør Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Det opp til den enkelte om man vil legge inn data på drivstoffbørsen eller poste det her i åpent forum, men jeg lurer på om det kan bero på misforståelser at tråder av denne typen jevnlig kommer opp? Drivstoffbørsen fungerer som en wiki, alle kan oppdatere priser og andre opplysninger, selv om det er et annet medlem som har lagt inn stedet. Jeg vurderte det Ingar, men siden dette kun er et kort tilbud, ville det bli feil følte jeg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Dette tilbudet sto også på ett oppslag i min båtforening som ligger vis a vis Dronningen og KNS. Så enten er dette en dobbelkommunisering av selskapet, eller så er det noen geskjeftige medlemmer av KNS som har satt opp denne lappen på egenhånd. For det sto faktisk ett oppslag om at dette KUN er for medlemmer av KNS, da jeg var der. Og som sagt, bryggesjefens båt lå og stengte for alle andre som ville bunkre. Og de som var inne på brygga ville ikke flytte båten til "sjefen". Det er veldig irriterende å måtte lirke seg inn til denne brygga med en forholdsvis stor båt, uten å få benytte seg av ett tilbud som selskapet har sendt ut til alle båteiere. Så derfor vil jeg sende en klage både til KNS og til dette selskapet som eier pumpa. Så får vi se hva de svarer. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Tom Rør Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Det blir spennende å høre hva de sier. De selger diesel i foreninen som jeg har båten i også, men det er åpent for alle. Rart hvis KNS skal ha enerett på den dieselpumpa, som er eiet av et selskap. pumpa står riktignok på KNS sin brygge, men man skulle tro at pumpeeieren ville selge så mye diesel som mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Vindfang Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Er du medlem av KNS Alegria ?Nei, dette tilbudet fikk jeg på e-post siden jeg "liker" selskapets (som eier automaten) side på facebbook. Jeg har ikke tilgang på mailen min akkurat nå, men de heter vel energi-1 tror jeg. Her er linken til pumpa/tilbudet Det står her på en nyhetslink på siden, at den skal gi rimelig diesel til alle! http://www.energi1olje.no/dronningenmarina.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Takker Sitér dette innlegget Link to post
Ibiza 1 Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Dette står på en annen side hos dem - den siden som heter båtdiesel; Vi er også stadig på jakt etter steder hvor vi kan sette opp tank med kortterminal (Bankkort-Visa-Mastercard) som er åpen 24/7. Vi har i dag en tank på KNS Dronningen for deres medlemmer. Vi jobber også med å få en slik tank på Oksenøya. Hvis din båtforening kunne ønske seg en slik løsning for billigere båtdiesel, er det bare å ta kontakt med oss. Fra KNS sin side; Tilbud på båtdiesel i helgen, kr. 8.90,- frem til søndag. Denne helgen er det St.hans tilbud på diesel i havnen til KNS på Dronningen. Tanken er fastmontert på brygga med kortautomat så det er mulig å fylle når det måtte passe deg. Diesel påfylling er kun for medlemmer av KNS. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Ja ja. Da fikk jeg billig diesel selvom jeg ikke er medlem Skal bruke den med kongelig verdighet Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Sist jeg pratet med de på Energi1 hadde sa han at det var for alle da jeg konfronterte han med at Noen hadde blit jaget for at de ikke var KNS medlem. Dette var et par uker siden. Vi var innom med en annen båt og tanket nesten 2000 liter for et par uker siden og ble ikke jaget, men følte oss ikke direkte velkomne heller..... Er nok en fordel å være der tidlig eller sent om man ikke skal bli kjeppjaget av herrene i blazer. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Ibiza 1 Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Blå diesel :-)? Uansett bra medlemstilbud og selvsagt supert om det også kan benyttes av andre! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2013 Blazermannen hadde ikke stått opp da jeg var der i morges Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.