Jump to content

Dieselpriser i Osloområdet?

Bartesam

Recommended Posts

Fyker på ferie i morgen :thumbsup:

Vi ses vel nedover kysten! Vi drar nedover på mandag.

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

• 11 måneder senere...

Jeg fikk beskjed om at man må være medlem i KNS for å fylle der------ Men det er kanskje blitt forandring på dette??

Jeg så ikke noe skilt om det, men jeg var der rundt klokka 09.00, og det kan hende de som håndhever den regelen ikke hadde stått opp enda :-)

Fylte 400 liter på Bunkers Oil, Bergen for et par uker siden. 8,19 kroner pr liter. Bare for å nevne det.......

Hvis det er gjeldende pris, så er jeg misunnelig på dere der vest :thumbsup:

Se på Drivstoffbørsen på framsiden? Beste resultatene ligger vel der :P

Det opp til den enkelte om man vil legge inn data på drivstoffbørsen eller poste det her i åpent forum, men jeg lurer på om det kan bero på misforståelser at tråder av denne typen jevnlig kommer opp?

Drivstoffbørsen fungerer som en wiki, alle kan oppdatere priser og andre opplysninger, selv om det er et annet medlem som har lagt inn stedet.

Det opp til den enkelte om man vil legge inn data på drivstoffbørsen eller poste det her i åpent forum, men jeg lurer på om det kan bero på misforståelser at tråder av denne typen jevnlig kommer opp?

Drivstoffbørsen fungerer som en wiki, alle kan oppdatere priser og andre opplysninger, selv om det er et annet medlem som har lagt inn stedet.

Jeg vurderte det Ingar, men siden dette kun er et kort tilbud, ville det bli feil følte jeg :-)

Dette tilbudet sto også på ett oppslag i min båtforening som ligger vis a vis Dronningen og KNS. Så enten er dette en dobbelkommunisering av selskapet, eller så er det noen geskjeftige medlemmer av KNS som har satt opp denne lappen på egenhånd. For det sto faktisk ett oppslag om at dette KUN er for medlemmer av KNS, da jeg var der. Og som sagt, bryggesjefens båt lå og stengte for alle andre som ville bunkre. Og de som var inne på brygga ville ikke flytte båten til "sjefen". Det er veldig irriterende å måtte lirke seg inn til denne brygga med en forholdsvis stor båt, uten å få benytte seg av ett tilbud som selskapet har sendt ut til alle båteiere. Så derfor vil jeg sende en klage både til KNS og til dette selskapet som eier pumpa. Så får vi se hva de svarer.

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

Er du medlem av KNS Alegria ?

Nei, dette tilbudet fikk jeg på e-post siden jeg "liker" selskapets (som eier automaten) side på facebbook. Jeg har ikke tilgang på mailen min akkurat nå, men de heter vel energi-1 tror jeg.

Her er linken til pumpa/tilbudet

Det står her på en nyhetslink på siden, at den skal gi rimelig diesel til alle!

http://www.energi1olje.no/dronningenmarina.aspx

Dette står på en annen side hos dem - den siden som heter båtdiesel;

Vi er også stadig på jakt etter steder hvor vi kan sette opp tank med kortterminal (Bankkort-Visa-Mastercard) som er åpen 24/7. Vi har i dag en tank på KNS Dronningen for deres medlemmer. Vi jobber også med å få en slik tank på Oksenøya. Hvis din båtforening kunne ønske seg en slik løsning for billigere båtdiesel, er det bare å ta kontakt med oss.

Fra KNS sin side;

Tilbud på båtdiesel i helgen, kr. 8.90,- frem til søndag.

Denne helgen er det St.hans tilbud på diesel i havnen til KNS på Dronningen. Tanken er fastmontert på brygga med kortautomat så det er mulig å fylle når det måtte passe deg. Diesel påfylling er kun for medlemmer av KNS.

Sist jeg pratet med de på Energi1 hadde sa han at det var for alle da jeg konfronterte han med at Noen hadde blit jaget for at de ikke var KNS medlem. Dette var et par uker siden.

Vi var innom med en annen båt og tanket nesten 2000 liter for et par uker siden og ble ikke jaget, men følte oss ikke direkte velkomne heller.....

Er nok en fordel å være der tidlig eller sent om man ikke skal bli kjeppjaget av herrene i blazer.

Mvh. SAP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...