smartazz Startet 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2012 Motoren (Sabb Status Marine 52hk) i min Biam skar seg her om dagen og nå er jeg på utkikk etter en ny motor å sette inn. Jeg har en Volvo Penta AQD40A på handa, men er usikker om den vil kunne passe. Er det noen her som har erfaringer med dette? Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Den passer i hvertfall i en Polar 770. Det finnes mål på denne på http://www.volvopenta.com/volvopenta/norway/no-no/marine_leisure_engines/out_of_production_engines/Pages/out_of_production_engines.aspx Da er det bare å måle seg frem. Jeg hadde hele 2 cm klaring til dørkluka Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
smartazz Svart 6.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Da har jeg funnet ut svaret selv, og ja en TMD 40B passer helt perfekt i en biam 800 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.