Jump to content

Har du erfaringer med plotteren Raymarine A57D?

Sølvsjø

Recommended Posts

Heisann båtfolk! :smiley:

Vurderer å kjøpe min første plotter, og har kikka ein del på denne:

http://www.finn.no/f...nnkode=18191041

Plotter/ekkolodd Raymarine A57D m/Navionics Silver og giver. Syns specs og pris ser bra ut, men...?

Fortell meg gjerne om du har positive/negative erfaringer med denne modellen. Og er Silver-kartet detaljert nok?

Eg har ein 16 fot Crescent Primo m/Yamaha F40F -10 (NMEA 2000-kompatibel).

Ha ein fin dag :smiley:

Hehe, sidan eg plutseleg fekk nærkontakt med ein A57D følte eg eit sterkt behov for å svare på nød-ropet frå denne usedvanlig hyggelege Sølvsjø :wink:

Vil tru det er mange som har kjøpt denne. Veit det er tomt hos leverandør. Og no er MITT eksemplar veg i posten. Juhu!

Takk for tilbakemelding! Ja, eg trur nok dette er ein solid og stabil turkamerat. Og flott viss den funker i solsteika óg.

Sjøl om eg ikkje fiskar eg heller, så kjøpte eg med ekkolodd. Syns det er praktisk med dybdemåling. Litt dumt at det er hekkgiver som følger med.

Bytter nok til innvendig giver, og vil teste ut å montere denne framme i 16-foten. Sjå bånn 4 meter foran propellen høyrest bra ut.

Liker å undersøke grunne farvatn, trange kanaler og andre lite tilgjengelege stader. På laaav fart :yesnod:

Så gjenstår det berre å finne ut korleis eg koblar påhengs og plottar saman gjennom NMEA 2000...

No har eg plottaren i hus. Ser bra ut. Masse dill dall og ledningar i pakken, samt ein gedigen hekkgivar. Ante ikkje at den var så stor.

Kikka litt under styrekonsoll i båten og der var det ein heil bråte med tilkoblingar frå Yamaha-montøren. Ei skinne med tilkobling for Power, Bus og Device osv.

Pluss ein stor boks med eit Mitsubishi-merke på... :confused: Trur eg må ta ein telefon til montøren og be om koblingsskjema, for dette skjøna eg niks av :yesnod:

Redigert av Sølvsjø (see edit history)

Koble til + og - så får du brukt den fram til du finner ut av resten;)

Jeg reagerte også på størrelsen på svinger. Må nesten kjøpe større båt for å få plass;)

Gleder meg til å høre hva mitsubishi har installert i båten din;)

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...