eivindl Startet 21.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2012 Ligger i Son men der er det ikke lenger noen mulighet eller? Står om Tofte "mulighet for drivstoff fylling", vet ikke om det gjelder fortsatt og om det er mulig på en søndag der? Er nærmeste Drøbak om en går nordover? Sitér dette innlegget Link to post
Brakkvannsseiler Svart 21.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2012 Sætre marina har bunkers. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 Kambo er vel nærmest når du ligger i Son. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
lgboat Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 Drøbak havn, kortautomat og ok pris. Obs! Ikke marinaen men havna før. Sitér dette innlegget Link to post
kverna@start.no Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 Selger de bensin der også? (drøbak altså) Sitér dette innlegget Link to post
jansentry Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 Heitmann marin i drøbak selger bensin og diesel, ikke lenge siden jeg bunkret båt og jolle der, de tar kort til alle døgnets tider. Til trådstarter: Tofte har ingen muligheter for drivstoff fylling, jeg fyller i kambo eller horten til vanlig. God sommer :) Erik Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 Veslver forbi Tofte er Holmestrand og Horten nærmest. Kambo i kortest distanse men ikke billigst. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
lgboat Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 Ikke bensin i Drøbak havn, kun diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 I Horten indre havn kostet dieselen på fredag 10,69, og i dag søndag 10,59 i Holmestrand. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
eivindl Svart 23.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 Jeg fylte i Drøbak rett forbi gjestehavna. Sto ei "enslig" pumpe der som heller ikke viste hvor mange liter jeg fyllte. Men prisen var klistret på, 10,67 mener jeg. Da klarte jeg meg helt hjem til Mjøsa.. Takker for innspill. Fortsatt god sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 23.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 Da klarte jeg meg helt hjem til Mjøsa Det var ikke dårlig. Fikk du "flydiesel"? :giggle: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Fru Jacobsen Svart 23.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 På Vallø kosta det 9,32 i går, det var billig det da? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Key Freak Svart 23.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 På Vallø kosta det 9,32 i går, det var billig det da? Da har de satt ned prisen for andre gang denne sesongen, og det er jo flott! Fint om du oppdaterer prisen på Drivstoffbørsen, Fru Jacobsen. Jeg kan godt gjøre det, men det er jo du som har vært der og sett det med egne øyne... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.