Trulsbo Startet 22.Juli.2012 Del på Facebook Startet 22.Juli.2012 Jeg har en Cassens & Plath sextant fra 1971. Speilene er ikke lenger klare og sextanten trenger justering. Trenger tips om noen som driver service på sextanter. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 22.Juli.2012 Del på Facebook Svart 22.Juli.2012 http://www.cassens-plath.de/katalog/index.html Her er en link. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Trulsbo Svart 23.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2012 Takk. Jeg ringte, men de kunne ikke anbefale noen som drev service i Norge. Ser ut som om eneste utvei er å sende instrumentet til Bremerhaven for service. Sitér dette innlegget Link to post
zainka Svart 19.Juni.2016 Del på Facebook Svart 19.Juni.2016 Takk. Jeg ringte, men de kunne ikke anbefale noen som drev service i Norge. Ser ut som om eneste utvei er å sende instrumentet til Bremerhaven for service. Heisan... Vet det er noen år siden denne tråden var aktiv men jeg har en C.Plath selv, fra -72. Min sextant er i god stand ellers, det er for det meste sølvet som har de tradisjonelle sakadene med sorte flekker og som snart bør erstattes selv om sextanten kan brukes. Hvordan ble det med servicen for din del, måtte du sende eller fant du noen som kunne gjøre det her i Norge? Dersom det kun er speilene som er defekte så burde det vel la seg gjøre å bytte de selv. En del sextanter ble levert med ekstra speil så vidt jeg vet. Sitér dette innlegget Vidar Vidnes Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones. William Shakespeare Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.