zolli96 Startet 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2012 Hei noen som har noen erfaringer med den her type motor. Har hørt der har vert en del trøbbel med den her. Sitér dette innlegget Link to post
SebQ Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 Har en 75 Evinrude E-Tec som går strålende! Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 Hei noen som har noen erfaringer med den her type motor. Har hørt der har vert en del trøbbel med den her. Tvert imot. Ta et søk i basen her, så vil du se at eTec er både stabil og meget rimelig å eie. Omtren samme forbruk som en moderne firetakter, men naturlig nok litt høyere støybilde på tomgang. Har hatt eTec 75 Hk i flere år, og er meget godt fornøyd. Har ikke problemer med å anbefale den! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Teerex Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 Jeg hadde en -04 modell 40 hk som jeg faktisk oppgraderte til 50 hk (bytta motorstyring/injektorer, kun lønnsomt om man får tak i brukt da). Injektorene er riktignok de samme men de må kalibreres til motorstyringen med korrekt software. Slikt er ikke alltid så enkelt å få til, siden forhandlere offisielt er avskåret fra å bistå med slike triks Veldig fin motor, lavt forbruk. Den var gått drøyt 200 timer. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.