Gnisten Startet 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2012 Har kjøpt meg et brukt Furuno FCV620 ekkolodd og lurer på hvilke erfaringer folket har med dette loddet? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
is_620 Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 Det er et veldig bra ekkolodd., men husk at kjeden er aldri bedre enn det svakeste leddet, slik at du må ha en ordentlig giver som er riktig plassert, ( og jeg holdt nesten på å tilføye at jeg har en P66 med plugg som passer 620 liggende å slenge .......... ) Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 23.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 Sender deg en IM is_620... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Gnisten Svart 24.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2012 I påvente av at is_620 svarer; hvilke andre svingere anbefales til dette loddet? Innvendig montert eller hekk.. Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
abbor Svart 25.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2012 FCV-620 er et svært bra lodd, kanskje det beste loddet i 5" klassa. B60 svingeren med elementet montert skrått for å kompansere for skrogvinkelen er det beste valget for din båt. Monteres som en vanlig skroggjennomføring og stikker bare 5-6mm ut. Virker perfekt i alle hastigheter, jeg har B60 på 2 båter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.