Sølvsjø Startet 23.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2012 Hei, ønsker tips om butikker nær Haugesund med eit bra utvalg av plottere. Helst i kombinasjon med folk med peil bak disken Har lest meg blå og firkanta om plott-ditt og plott-datt. Dritlei teori! Plenty klar for praksis hehe Har høyrt om ein butikk på venstre side rett over brua til Karmøy som visstnok skulle vere bra...? Flott viss eg får litt tilbakemelding. Dårlig vér i dag. Fint for bytur Sitér dette innlegget Link to post
TurboThomas Svart 23.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 Er vell vico på som har størst utvalg og peil. De har god peil på brummeland og. Sitér dette innlegget Link to post
Sølvsjø Svart 23.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 Ja, ein lokal fiskar her på Bømlo tipsa meg om Vico. Må innom der, ja. Og skal sjekke ut Brommeland. Takk for tips, mister Sitér dette innlegget Link to post
Hustvedt Svart 23.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 BestMarin har ny butikk i Haugesund (på Flottmyr omtrendt) ....men har ikke peiling på hvor mye de vet om alt de selger :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.