kjetillunde Startet 23.Juli.2012 Del på Facebook Startet 23.Juli.2012 Hvaslags likeretter bør jeg kjøpe på elfa til min yamaha 9,9? Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 2.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2012 Det finnes mange typer hos Elfa, hvilken passer til min 9,9? Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 4.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2012 Noen som kan hjelpe meg? :-) Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 7.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2012 Er det 12v likeretterbro jeg bør ha? Hvor mange ampere? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 7.August.2012 Del på Facebook Svart 7.August.2012 Spør heller din YAMAHA forhandler. Det finnes ingen YAMAHA som fortjener å bli utsatt for deler som ikke er GENUINE PARTS. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.