Glenn Larsen Startet 23.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 23.Juli.2012 Kjøpt meg helt ny båt her om dagen, etter 2 dagsturer har jeg oppdager flere mangler med båten. Men verst er flere feilborede hull ved montering av kalesje, disse ble ikke oppdaget før jeg tok ned kalesje. Da så jeg elendigheten, er ikke dette en klar forringelse av båt. Hullene er ikke prøvd tettet en gang. Hva mener dere der ute? Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 23.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 Skammelig, du har krav utbedring og avslag dersom rep. Er synlig Rart at forhandler tør å utsette seg for kundens vrede i disse dager. Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 23.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2012 Klart at forhandler må ordne opp i dette. Det gjør de sikkert også. Disse hullene må vel sparkles med gelcoat. Dersom dette ikke blir strøkent, så kan du kreve prisavslag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.