marex84 Startet 24.Juli.2012 Del på Facebook Startet 24.Juli.2012 Hei Fikk en litt snodig opplevelse i går, skulle sette inn termostaten etter og ha sjekket at den åpnet ved riktig tempratur. Skulle i utgangspunktet ikke være problem, men jeg fikk den rett og slett ikke til å passe ordentlig...Det lakk kjølevann når jeg startet opp og pakningen er ok. Når jeg tok den ut første gang så "satt" den på plass, men får ikke det til nå. Tok den ut flere ganger og prøvde på nytt, klødde meg litt i topplokket kan man si... Noen som kan tenke seg hva som er problemet her, eller hva som har skjedd? Motoren har ca 10 timers gange uten termostaten. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 24.Juli.2012 Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 Du har selvfølgelig sjekket, men den står ikke opp ned? Sitér dette innlegget Link to post
marex84 Svart 24.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2012 Har prøvd den alle "veier" for å si det sann Javi, kanskje prøve med en helt ny pakning evnt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.