S.Hafsmo Startet 24.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2012 Jeg holder på med min onkels Bravo one drev, og presterte selvfølgelig å knekke plastnippelen på skroggjennomføringen til giroljen i drevet (hvem fant ut at de skulle bytte fra messing til plast?!). Jeg har fått tak i en ny skroggjennomføring, men de hadde selvfølgelig ikke ny låsering (E-ring, den gamle ble skutt inn i evigheten). Er det noen butikker som kan ha slikt? Tools? Biltema? Ser det er noen spesialiserte nettbutikker som har det, men skulle hatt det i morgen. Vil det evt. la seg gjøre å bruke en seegerring? Sitér dette innlegget Link to post
Jarl-Espen Svart 24.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2012 Viss du har en seegering som passer vil jeg tro at den er like god som en e-ring. Sitér dette innlegget Link to post
Jarl-Espen Svart 24.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2012 Har du biltema i nærheten så har de dette settet. http://biltema.no/no/Bygg/Festeelementer/Sortimentboks/Ovrig/E-ringer-300-stk-20131/ Sitér dette innlegget Link to post
S.Hafsmo Svart 24.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2012 Takker. Joda, jeg har vurdert seegerring, men jeg er ikke sikker på om hurtigkoblingen som skal på utenpå låseringen vil gape over en seegerring, eller om den i det hele tatt behøver å gjøre det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.