Jump to content

Reparere Optimus gasskokeapparat

psivert

Recommended Posts

Kjære båtplassen!

I seglbåten min har eg eit Optimus kokeapparat som går på gass. Eg veit ikkje kva type det er, men legg ved eit bilde og så er det kanskje nokon kompetente her inne som kan identifisere marakkelset:

23072012837.jpg

Forrige dagen ville ikkje det høgre blusset virke lenger. Apparatet har termosikring, men samme kor lenge eg holdt knappen inne, slukka det når eg slapp. Det venstre fungerte fint. Så eg tenkte eg skulle reingjere der eg kom til, og tok laust apparatet for å skru opp mutteren under. Dette førte imidlertid til at skruen knakk rett av, antageligvis grunna irr eller anna. Når denne mutteren var knekt, vart heile høgre blusset laust, og kunne takast ut. Det ser slik ut. Her ser ein òg den knekte skruen i underkant:

23072012839.jpg

Spørsmåla mine er dei følgande:

1. Kva type apparat har eg?

2. Kva gjer eg for å fikse det? Held det å få tak i nytt bluss og montere det inn? Eventuelt --

3. Kvar får ein greiast tak i slike delar (bur i Bergen).

Båtplassen har hjulpe meg før -- håpar på gode svar også i denne samanhengen.

Alt godt!

• 4 år senere...

Bildene funker ikke lengre, men tråden er vel litt utgått også kanskje :saint:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...