tikki Startet 24.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2012 på min yahama 60hk fra 1995. så ser jeg at det går en tynn sort slange nede med powertrim sylinderen en plass. (det er der jeg mister syne av den). og opp til toppen av stammen ved styresnekka. hva kan denne slangen være til. den er ikke tykk. ca 2-3mm tykt hull Sitér dette innlegget Link to post
vidarp Svart 24.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2012 Til knopmåler/trykklogg Sitér dette innlegget Link to post
tikki Svart 24.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2012 takker så meget. genialt. da slipper jeg kansje og smelle det på båten. men har et spørsmål til. fra kontrollboksen så går det fire ledninger. rød, grønn, blå, og svart hvis jeg ikke husker feil. disse skulle vist til et orgianlt yamaha lcd instument som viser turtall og tilt. sikkert mer og. finner plass til alle kablene untatt den røde. må jeg strekke en egen kabel fra batteriet og inn på den rød som kommer ut av kontroll boksen? alt ser ut til og virke i instrumentet utenom lys. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 25.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2012 rød = +12V fra batteri gul = +12V via tenningslås grønn = signal til turteller sort = jord hva slags instrument har du? Har ikke hatt lys tilkoblet mine, men der kan du f.eks koble slik at lyset er kobla via lanternebryteren , er gjerne 2 separate ledninger til dette (svart og blå på yamaha) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.