Medås`n Startet 25.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 25.Juli.2012 Kommer til å fjerne messan masta bak på skøyta. Og oppe på styrhus taket er det mye stativ og beslag til antenne pisker, radar og gps etc ... Har lyst til å få samlet dette på en enkel mast på styrhus taket. Noen så vet om bedrifter så lager dette? Evt om noen har noe liggende?? Ser for meg at høyden på masta bør vere fra 1,50m til 2m høy. Noe ala dette bare uten den tynne toppen. Trenger ikke fiske lanterner og slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 25.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2012 Lag en skisse, ta med til et mekanisk verksted og få de til å lage, hvis du ikke har sål/sveiseapparat selv? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 25.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2012 Dette kan muligens også løses like enkelt/rimelig med å kjøpe fix ferdig: http://www.scanstrut.com/ 'Alle' nettbutikkene i US selger disse og andre fabrikater. Sitér dette innlegget Link to post
Medås`n Svart 25.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2012 (redigert) Er det jeg er inne på og få et mek verksted til å lage noe ja. Men blir fort j... dyrt eneste. Dei Scanstrut produktene var ikke dumme.. Ser at det er Norske forhandelere og.. http://www.scanstrut...type=Powerboats Denn var jo midt i blinken.. Litt kort eneste .. 729mm høy.. Redigert 25.Juli.2012 av Medås`n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 25.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2012 sjekk ut www.seatronic.no . De selger mye scanstrut. Jeg har det i masten sammen med en HD radar. Fungerer utmerket! Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Medås`n Svart 25.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2012 Va nå en stiv pris på ScanStrut produkter ja... Kan tenke meg at den tapered Mast går for en del båtlapper den ..... Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 25.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2012 Va nå en stiv pris på ScanStrut produkter ja... Kan tenke meg at den tapered Mast går for en del båtlapper den ..... Billig i usa, men dyr frakt om du ikke kan gjøre en deal. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth 81 Svart 26.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2012 Jeg har en liten ScanStrut til min HD-radar. Veldig dyrt, men virker veldig solid. Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Lady B Svart 26.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2012 Lag en tegning og ta med til en yrkesskole som har jern- og metallinje. Koster stort sett bare materialpris. Men nå må du selvfølgelig vente til etter ferien. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.