innaskjærs Startet 27.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2012 Huff, kjedelig med brann i en så ny båt - Heldigvis gikk det bra med alle selv om mor og barn måtte svømme i land mens far var brannmann..... http://www.f-b.no/nyheter/kvinne-hoppet-i-sjoen-med-barnet-1.7459673 Sitér dette innlegget Sjøsyk Link to post
Banarne Svart 27.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2012 Det må vel noe av det verste som kan skje,kan bare tenke meg meg selv med 3 barn og kjærring hvordan det kunne utartet seg utpå fjorden.. Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
sap_2000 Svart 27.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2012 Så ny båt?? Tidlig 90 tall den sunseekeren. Jeg så det stod skrevet noe om elektrisk feil. Hvis brannen startet med en eksplosjon, tror jeg gasslekkasje er mer sannsynlig. Viktig er det uansett og vedlikeholde både gass og el systemet i eldre båter. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.