Gilbert80 Startet 27.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 27.Juli.2012 Hei Jeg tok båtsertifikatet på Ungdomskolen :-D for 16 år siden, er det godkjent ennå? Evt er det registret noen steder så man kan få sjekket om man er i systemet? For Båtlystet er tilbake, og håper og finne en fin Gilbert 21 Takk for evt svar :-)) Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 27.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2012 Det er gyldig, tut & kjør :) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 28.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2012 Men! Om du har mistet "lappen" altså rotet bort osv, er det ingen register. Du må skaffe dokumentasjon (vitnemål holdt for meg) og søke om nytt. Www.norsktest.no for info. Nettop fått mitt fornyet da jeg mistet mitt.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.