Jump to content

27 fots snekke på en liten lang tur.

harry92

Recommended Posts

heisann.

da har jeg endelig ferie i 4 uker, jeg har dermed bestemt at jeg da kjører snekka mi på 27 fot fra hjemhavna (sandefjord) til stromstad blir der i ett par dager så er det videre til goteborg og krysser over til lesø i danmark og samme rute til bake. veit godt at det er godt stykke med sakte gående motorbåt, må jo ha det litt gøy og da.=)=)=)

hva syns dere om det ?

mvh mathi92

Ser ingen problemer med det dersom du følger med værmeldingen og regner nok tid hjemover i tilfelle dårlig vær. Vi startet med vår Saga27 med 7 knop nedover fra Son i går. Foreløpig ligger vi i Skjærhalden og venter på bedre vær, men planen er å komme ned til litt nord for Göteborg før vi tusler samme veien hjem som vi har gjort i mange år.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...