harry92 Startet 28.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2012 heisann. da har jeg endelig ferie i 4 uker, jeg har dermed bestemt at jeg da kjører snekka mi på 27 fot fra hjemhavna (sandefjord) til stromstad blir der i ett par dager så er det videre til goteborg og krysser over til lesø i danmark og samme rute til bake. veit godt at det er godt stykke med sakte gående motorbåt, må jo ha det litt gøy og da.=)=)=) hva syns dere om det ? mvh mathi92 Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 28.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2012 Bare sørg for å ha bra tilgjengelighet til værmelding f.eks. Yr.no. God tur og kos deg. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 28.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2012 Ser ingen problemer med det dersom du følger med værmeldingen og regner nok tid hjemover i tilfelle dårlig vær. Vi startet med vår Saga27 med 7 knop nedover fra Son i går. Foreløpig ligger vi i Skjærhalden og venter på bedre vær, men planen er å komme ned til litt nord for Göteborg før vi tusler samme veien hjem som vi har gjort i mange år. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.