Grillkongen Startet 28.Juli.2012 Del på Facebook Startet 28.Juli.2012 Hei Jeg har en Yamaha 9,9 som starter og går som en drøm. Men i dag var det plutselig som om den gikk i "fri" mens jeg kjørte full fart. Turtallet gikk til topps og farten andre veien. Akkurat som når man tråkker inn clutchen på en bil. Etterpå klarte jeg å "karre" meg til land på sakte fart og uten å belaste motoren. Så fort jeg gav litt gass virket det som den "slapp" igjen. Har noen noen gode tips om hva dette kan være og hvordan jeg kan få fikset det? Sitér dette innlegget Link to post
abella Svart 28.Juli.2012 Del på Facebook Svart 28.Juli.2012 har vert ute for det samme, gummiforingen i selve propellen "slepper" eller slurer for å sei det på den måten. I "gamle dager" var det en brytepinne på propeller,aksling, men i dag er det en gummiforing, den gir etter når du gir full gass men kan holde litt på sakte, det skjer vist den er litt gammel, eller har vert nedi noe, det er ny propeller som må til. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 28.Juli.2012 Del på Facebook Svart 28.Juli.2012 Ja, ny propell. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Proxor Svart 28.Juli.2012 Del på Facebook Svart 28.Juli.2012 eller som eg gjorde i min ungdom kjør noen spikrer in i gummien rundt for og utvide den litt, da holder det midlertidigt. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 28.Juli.2012 Del på Facebook Svart 28.Juli.2012 Koster rett under 700,- med ny Solas-propell til Yamaha 9,9 hos Maritim, rask levering Sitér dette innlegget Link to post
Lego Svart 29.Juli.2012 Del på Facebook Svart 29.Juli.2012 http://www.boats.net/propellers/Yamaha/9.9/2-Stroke%20%288%20Spline%29/1984%20-%20Present/props.html Rask levering, har handlet Yamaha deler og propell her selv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.