mjøskanten Startet 28.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2012 Er det noen som kan dele noen erfaringer med Comet 15 fot 1990 modell. Og en Mariner 115hk rundt 1990 modell.. Har sett litt på denne båten: http://www.finn.no/f...nnkode=36196699 Er redd for at motoren bruker mer enn jeg har råd til :P men det er jo begrenset hvor mye jeg får brukt den, med tanke på alt regnværet vi har i Norge.. Jeg er veldig usikker på om jeg skal kjøpe båten eller ikke. Hjelp meg! blir veldig glad om noen har noen gode(eller vonde) ord å dele :) Sitér dette innlegget Link to post
kjell82 Svart 28.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2012 den er solgt får jeg kjøpte den i går ;) Sitér dette innlegget Link to post
mjøskanten Svart 28.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2012 å dæven.. Bra båt da? Vet den har problemer at den "spinner". Sitér dette innlegget Link to post
kjell82 Svart 28.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2012 ja båten er i grei stand,men kunne vært lakka opp igjen litt bedre.. ja den spinner en god del så skal prøve å bytte propell så får håpe den blir bedre da.. Sitér dette innlegget Link to post
mjøskanten Svart 28.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2012 Okei. Ga du 22 for den? Er jo igrunn billig båt om det meste funker som det skal Sitér dette innlegget Link to post
kjell82 Svart 28.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2012 fikk den får 17 ;) motoren var i meget go stand å går strøkent. var egentlig derfor jeg kjøte den å... men er du ute etter en liten moro lekebåt har jeg en får salg,la den på autodb.no i går... 14 fot med 70hk,båten trenger en puss men motor ble overhallet får 2-3 år siden.meget lettstartet å går pent. passer ypperlig til båten å Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.