AOG Startet 28.Juli.2012 Del på Facebook Startet 28.Juli.2012 Har en Bavaria 27 sport 2007 modell. Sportmodellene f.o.m. 2007 (tror jeg) har betjeningspanel på førerplassen med to ekstra knapper "F1" og "F2". Betjeningspanelet i kabin (305) har "F1" knappen. På min båt har disse knappene ingen funksjon, og i brukermanual for panel 305 (https://baatplassen.no/i/topic/93889-bavaria-sport/) beskrives F1 slik: "Denne utgangen for ekstrautstyr er konstruert i tillegg til de forhåndsdefinerte funksjonene fra verftene og kan tilkobles ytterligere utstyr". Er det noen med Bavaria Sport der disse knappene har en funksjon, i tilfelle hva? AOG (nysgjerrig) Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 28.Juli.2012 Del på Facebook Svart 28.Juli.2012 På min BMB 35 sport vi hadde tidligere benyttet jeg F1 til led-lys på/av på badeplattform og i cockpit Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
BingoBonzo Svart 28.Juli.2012 Del på Facebook Svart 28.Juli.2012 Disse knappene kan du bruke til hva du vil, de er satt opp slik at du kan koble til eventuelt ekstrautstyr du ønsker å styre fra panelet. Det gjelder bare å finne rette tilkoblingspunkt i stikklugaren (for min del). Ganske smart egentlig slik at man slipper å borre nye hull og strekke ekstra kabler for alt det ekstra stæsjet man trenger. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.