Kalsium Startet 29.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2012 Hei. Gikk nylig til innkjøp av en Yamarin med en Yamaha f50aet motor 1996 mod. Når jeg kjøpte båten så tok jeg en grundig service av båten deriblandt motor olje, gir olje, tennplugger, impeller, olje filter, bensin filter. Etter dette var gjort startet den på første forsøk og det fortsatte den og gjøre:) men etter jeg skrudde av tilt motoren (defekt) så virker det ut som noe skjedde, den vil ikke starte har det noe og si at tilt motoren ikke er montert? Eller er dette kun en tilfeldighet? Etter litt gjennomgang så kan jeg bekrefte at bensin pumpe er ok, pluggene tenner, og den er i nøytral, og dødmanns knappen er på plass ;) Når jeg skal starte den så står den bare og kjinner men av og til så slår innslaget tilbake igjen akkurat slik som den skal når den starter men ingenting skjer..? Noen som har noen erfaringer med dette ? Og kanskje kan hjelpe? På forhånd takk.. Mvh Stian Sitér dette innlegget Link to post
Kalsium Svart 29.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2012 Ingen ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.