Barbaria Startet 29.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2012 Vår båt pendler mye på svai, og her en dag kom jeg forbi en annen båt som lå helt stille mens vår pendlet som en glad hund. Denne båten hadde et lite ankerseil som tok seg av begynnende pendling på en perfekt måte, og nå skal vi ha et slikt for vi ligger en del på svai. Seilet på denne båten var fra UK Hasley..? Tror jeg det stod. Jeg har ikke klart å finne noen i Norge som selger disse, noen som vet hvor? Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
quantumduck Svart 29.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2012 Eh, det må i tilfelle være UK-Halsey? Jeg bare gjetter helt villt jeg altså :o) 22265600... Sett flere med slikt seil jeg også. Ligger med ankarolina siden baugsprydet okkuperer plassen i baugen, da blir det ekstra mye napping i mye vind m bare 8m kjetting. Hjelper å samle alt jernskrammell i båten og bruke som daumann, men det der er nok noget enklere . . . Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 30.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2012 Lignet da mhd på et stormseil ? Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 30.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2012 Ja, dette seilet så litt spesial ut. Jeg er på jakt etter ferdige std, løsninger fra Norske lev. helst. Ser det finnes flere i USA som har slikt. Denne løsningen så ut til å fungere perfekt i forhold til alle de tips og reodor felgen løsninger jeg har lest om, og prøvet til nå. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Ingeborgimevind Svart 30.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2012 http://lundhsails.jetshopfree.se/segel/ankarsegel-c-157-1.aspx Les her. NB - har det på ønskelista, men har ikke prøvd det Sitér dette innlegget HF: LB3GH Link to post
Tempest Svart 30.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2012 Det er vel bare stormfokka som er hengt opp bak? Det har fungert fint for oss... Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Mulligan Svart 30.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2012 Lignet da mhd på et stormseil ? Han har satt tryseilet sitt i akterstaget ser det ut til. Som en mesan. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.