cosmo Startet 30.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2012 Jeg har prøvd å skaffe brun gelcoat sparkel. Kode 4009. Det er ikke å oppdrive og det synes jeg er rart med alle båtene som ble laget på 80- og tidlig 90-tall, at det ikke er et marked for denne fargen. Jeg snakket med leverandør til Jotun som kunne bekrefte at det ikke var mulig å skaffe. Er det noen som har et tips om hva man skal blande av farger for å få rette fargen så man kan få flikket noen sår. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 30.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2012 får du tak i topcoat med rett farge da? I så fall kan du kanskje blande i "microglassballonger" slik at du får ønsket konsistens? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.