Sleipner93 Startet 30.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 30.Juli.2012 Hei. Har som sagt litt problemer med at jeg trenger en ny motor i Nidelven min av nevnte type i overskrift. Har kommet over en motor som har vært brukt i seilbåt og skal være forholdsvis brukt lite, eneste problemet er at en sylinder er demontert og tatt i bruk på en annen motor. Mitt store spørsmål er, motoren det her er snakk om har dekompresjonsmekaniske på ventildekselet og "sveivstart" hus i bakkant. Dette har ikke min motor men er utifra det eg ser kun den eneste forskjellen, er sylindrer/topper/stempel likt på disse to ? Er det rett og slett bare dette som er forskjellen? Meget takknemmelig for hjelp, hadde vært kjekt å få ett par turer iløpet av sesongen ihvertfall... Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 31.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2012 Ingen som har greie på dette eller vet om noen som kan det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.