Nurk Startet 31.Juli.2012 Del på Facebook Startet 31.Juli.2012 Var ute en tur med båten da det plusselig skjedde ting under motordekslet. Etter en del skruing er det klart at eksosventilen på 5 sylinder på min 6LP hadde løsnet, falt ned på stempel osv osv. Så nå trenger jeg div deler for å sette sammen igjen. Spørsmålet er hvor får mann enklest tak i deler? Skulle gjerne ha hatt div delenr, er det noen som vet om disse ligger på nett? Sitér dette innlegget Link to post
Toroa Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 www.yanmar.no Har liste over alle forhandlere i Norge. Let frem din nærmeste forhandler. Det er nok den enkleste måten å få tak i deler på.Men siden du spør her, så er det vel andre metoder du tenker på? Jeg har hørt om et firma i England, som vistnok skal være bra, uten at jeg kjenner dem personlig. http://www.marine-power.co.uk Sitér dette innlegget Jeg vedlikeholder den levende motorlista på Motorteknisk database - mtu og Mercedes finner du på DieselWiki Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.