Per-B Startet 1.August.2012 Link til dette innlegget Startet 1.August.2012 Hei, Vi er begynt å se oss om etter en dagsturbåt med hardtop. Bør kunne være mulig for to personer å overnatte. Må også ha toalett. Ca. 21 - 25 fot, fart ca. 25 knop. Vi har bare hatt saktegående båter, og har derfor ikke kjennskap til denne typen båter. Utenbordsmotor gir vel mindre støy? Er disse blitt like driftssikre som innenbordsmotorer? Har dere forslag til gode båter? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.August.2012 Link til dette innlegget Svart 1.August.2012 Yamarin Ellers er jo de såkalte speed sjarkene populære. Jeanneu Marlin er min favoritt Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 1.August.2012 Link til dette innlegget Svart 1.August.2012 Kan du give en indikation om prisniveau ? Sitér dette innlegget Link to post
Per-B Svart 1.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.August.2012 Kan kanskje strekke meg opp rundt 400 000, men det gjør jo ikke noe om jeg ender opp med et lavere beløp. Den bør heller ikke være mer enn fem-seks år gammel heller, eller kanskje en eldre båt med nyere motor?? Er interessert i en liten båt, men likevel så stor at den har en fungerende toalettløsning. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 1.August.2012 Link til dette innlegget Svart 1.August.2012 Villa ha sjekket ut Jeanneau Merry Fisher 625 eller 755 eller tilsvarende "fiskebåter" fra andre leverandører. Mye båt for pengene. Driftsikkerheten på nyere utenbordsmotorer ville jeg ikke ha bekymret meg veldig mye for. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.