Haa- Startet 1.August.2012 Link til dette innlegget Startet 1.August.2012 Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 1.August.2012 Link til dette innlegget Svart 1.August.2012 Psst: Du har venstre armlene. Det er ca. midt i bildet. Mener du høyre, kanskje? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Tor Arild Svart 1.August.2012 Link til dette innlegget Svart 1.August.2012 Ligner svært på NorSap. Ligger i Kristiansand eller deromkring om jeg ikke husker helt feil. Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 1.August.2012 Link til dette innlegget Svart 1.August.2012 NorSap AS NorwayTelephone Tel +47 38 18 52 00 | Fax +47 38 18 20 86 Internet addresses Email : sale@norsap.comWeb : norsap.com Mailing address NorSap AS Mjåvannsveien 35 4628 Kristiansand S Norway Sitér dette innlegget Link to post
Haa- Svart 2.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 Hehe...så bra... Jeg fant det venstre til slutt jeg også;) Da mangler jeg bare høyre armlenet da!:) Takk for svar, prøver Norsap. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 2.August.2012 Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 Psst: Du har venstre armlene. Det er ca. midt i bildet. Mener du høyre, kanskje? Bruk SB/BB så er alle høyre/venstre forviklinger ute av verden ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Haa- Svart 2.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 SB og BB på en stol!? De sitter jo alle veier i en båt!:) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 2.August.2012 Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 SB og BB på en stol!? De sitter jo alle veier i en båt!:) Akkurat Men vi kan være enige om at det kun er en SB og BB side i en båt? Og da burde resten gå av seg selv så lenge vi kan se hva som er foran og bak på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 11.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2020 Fikk du tak i arm lene? Har selv samme ramme rundt stol ser det ut til. Fikk bare nei til svar hos nor sap/sørlandets alu fabrikk selv om hele stol og søyle er laget der Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.