Worry II Svart 2.August.2012 Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 Bitteliten. Jeg overtar plassen til min far på Fuglevik til neste år, så ingen fare med meg, da. Men om det kommer et hyggelig tilbud fra Moss Marina vil jeg vurdere det! Det er lunt og fint nedi kroken vår ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.August.2012 Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 Ja, det er en god havn. Poenget mitt er at det ikke akkurat er flust med ledige plasser i Moss. Blir nok bedre når nye havna på Rosnes kommer på plass. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 3.August.2012 Link til dette innlegget Svart 3.August.2012 .. Blir nok bedre når nye havna på Rosnes kommer på plass. Har du noe link til mere info om den, Bitteliten ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.August.2012 Link til dette innlegget Svart 3.August.2012 Reguleringsplanen ligger på kommunens hjemmeside. Prosjektet ble overtatt av nye eiere i våres. Vet ikke når de skal starte havna. De har begynt å selge husene som skal bygges på området. Det er regulert havn til ca 700 båt plasser Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 26.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.August.2012 Jeg overtar plassen til min far på Fuglevik til neste år, så ingen fare med meg, da. Men om det kommer et hyggelig tilbud fra Moss Marina vil jeg vurdere det! Det er lunt og fint nedi kroken vår ;-) Spurte Moss Marina om prisene vil bli de samme for 2013. Dette var det de svarte: Leieprisen blir hvert år indeksregulert i henhold til Statistisk Sentralbyrås konsumprisindeks. Med vennlig hilsen XXXXXXXXX MOSS MARINA AS Telefon 69252235 Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 19.Juli.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2013 Og det endte med bobil....... Båten står godt plantet i hagen med tilhørende buske vekster. Selges til neste vår. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.