Verrie Startet 4.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2005 Hei, jeg finner av en eller annen grunn ikke hjemmesidene for Nautica båtene. Jeg antar dette finnes, noen som kan hjelpe meg ?????? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2005 Hei, jeg finner av en eller annen grunn ikke hjemmesidene for Nautica båtene. Jeg antar dette finnes, noen som kan hjelpe meg ?????? <{POST_SNAPBACK}> Mener du Nautica Schizofrenia Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 4.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2005 Etter en del leting så fant jeg den her. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Verrie Svart 4.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2005 Beklager begge to, men det er ikke denne foreningen jeg mener (er forøvrig medlem der allerede)... Med nautica mener jeg de båtene som går under det navnet, som oftest motorseilere, først bygd i tre, deretter i plast. Håper noen kan hjelpe med dette ? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 4.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2005 Beklager begge to, men det er ikke denne foreningen jeg mener (er forøvrig medlem der allerede)... Med nautica mener jeg de båtene som går under det navnet, som oftest motorseilere, først bygd i tre, deretter i plast. Håper noen kan hjelpe med dette ? <{POST_SNAPBACK}> Er vel et spørsmål om stavemåte. Jeg tror du mener dette: http://www.nauticat.fi/ Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 4.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2005 Andreas, jeg skylder deg en Takk skal du ha !!! Til dere andre, beklager at jeg farer med tyrkleif..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.