kvimms Startet 2.August.2012 Del på Facebook Startet 2.August.2012 Tenkte meg en tur å besøke gammlingene i surnadalen i helga, men er det gjestehavn sån at jeg får lagt fra meg båten noen timer på dagen der?! Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 2.August.2012 Del på Facebook Svart 2.August.2012 Hei Kvimms vi Har noen gjesteplasser i båthavna innerst i Surnadalsfjorden ,men det er ca 5 km til sentrum derifra ,er du forresten i fra Surnadal du også mvh Magne Sitér dette innlegget Link to post
kvimms Svart 2.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2012 Nei, kommer fra Smøla og bor på Aure :) Foreldrene mine har campingvogn der, så skal på besøk. Satser på at det er en ledig plass der noen timer i løpet av helgen! Sitér dette innlegget Link to post
nimbussen Svart 2.August.2012 Del på Facebook Svart 2.August.2012 bruker alltid være plasser til overs selv om vi bare tar 50 kroner døgnet + 20 for strømmen,latterlig billig Sitér dette innlegget Link to post
kvimms Svart 3.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2012 Høres topp ut :) Sitér dette innlegget Link to post
kvimms Svart 4.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2012 Innløpet ert til Babord når du kommer inn fjorden!! ikke til styrbord som jeg gjorde et tappert forsøk på.. der er d LITE vann!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.