Jump to content

Tips om firma som monterer baugthruster i trøndelag

monte carlo

Recommended Posts

Vi ønsker oss baugproppell på båten. har 2 motorer og drev så det går stort sett greit, men ser at det kunne hvert kjekt av og til når det er trangt pg vinden står rett i skutesida. :nonod:

Noen som har forslag til firma i Trondheimsområdet som er seriøse, og gjør jobben til riktig pris?

Har spurt et par steder men estimatene på montering gjør at jeg stusser litt på om de egentlig kan det de skal gjøre. Man kan ikke anslå en pris mellom 20-50 K. :crazy: Burde iallefall være mulig å "gjette " seg inn en hele 10000,- he he

Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti

Tja. Skal få en mer eksakt pris av dem og...Håper jeg :pray: . De skal ta service på drevene mine til uka, får prøve å tyne ut en pris av dem da. Virker ikke som de har veldig lyst på jobben :lipseal: . Jeg er håndtverker av yrke og kan strengt tatt utføre dette selv, men sliter litt med en plass å stå å få gjort det siden jeg bor midt i byen

Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti

Hør med Pettersen Båtservice på Byneset, tlf 416 69 434. Han utfører plastarbeid, og etter hva jeg med min ringe kunnskap om slikt kan bedømme vet han hva han holder på med.

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...