Jump to content

Daycruiser 17-20fot under 150000kr

Bommi

Recommended Posts

Hei. vi er en familie på barn 1 + 7år og to voksne med liten hund som lurer på å kjøpe førstegangsbåt.

Ønsker en båt som jeg kan ha på henger uten BE sertifikat.

Funnet mange fine båter med innenbords motor, men er litt redd for brann osv. så hadde nok følt meg tryggere med påhenger.

Kikket litt på ibiza 19-20fot, ser ut som en ålreit båt, noen som har noen ulemper fordeler?

Kom gjerne med forslag på andre båter.

hvis mulig så hadde det vært fint med porta potti eller mulighet for det, ser noen ibiza har det og dusj slange + vask.

Båt som planer med litt last og folk, som også har litt rom til enkelte ting.

Maks pris på 150 000kr!

Takker for alle svar!

Ibiza 20 touring er en fin båt. Hørt at den slår en del i bølger, men ellers fine.

Er noen adkeladden 585 på finn som Kan være aktuelle?

Galia 565 er min favoritt som jeg har lyst på. Den er stor og bred og relativt ny. Tror du kan få pruta de ned til 150000..

Hvilken bil skal du trekke med? Alle disse er vel på grensa til hva som går uten BE- lappen.

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Ok.. Hvor mye kan den trekke da?

Ja... Galia er litt over budsjett, men tror om du er heldig du kan få en for 150000. Skader ikke å legge inn bud. Jeg fikk 25000 avslag på båten min i fjor... Markedet er vanskelig å selge i.. Noen har ligget leenge..

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...