larsen2000 Startet 2.August.2012 Link til dette innlegget Startet 2.August.2012 Lurer på hvilken årsmodell av Mercury 50/60hk man trygt kan kjøpe uten at det er problemer med tæring på adaptorplaten. Fikk tips av en båtbutikk om å høre med Brunswick i Norge, men finner ikke kontaktinfo til dem, kun ulike forhandlere. Noen som vet om noen som eventuelt kan hjelpe meg det det spørsmålet? Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 2.August.2012 Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 Google er din venn :-) http://www.brunswickmarine.no/om-brunswick1 lykke til :-) Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 2.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 Er jeg helt blind? Det var siden jeg var inne på, men finner fortsatt bare linking til forhandlere og ikke mail/telefon til importøren? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.August.2012 Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 67817620 Det er ikke sikkert du får hjelp, da du må være forhandler for å få direkte kontakt. Tipper de ikke vil at menigmann skal ringe å "plage" dem. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 2.August.2012 Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 (redigert) Hmm - ser ut som du har rett --- kanskje denne kan hjelpe ? http://www.brunswickmarineemea.eu/ kanskje du må bruke EU side ( internasjonal side hos Brunsvick ) her er i allefall en mail adresse - bme.service@brunswick.com hadde prøvd den jeg :-) Redigert 2.August.2012 av Nils1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 2.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 Takk skal dere ha! Sitér dette innlegget Link to post
Explorer Svart 2.August.2012 Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 Sendte ett tekniskt spørsmål til den mailddressen i innlegget ovenfor for en uke siden,fikk raskt svar at mailen var videresendt til Brunswick Norge og de har jeg ikke hørt noe ifra så lykke til med å få kontakt med de:) Sitér dette innlegget Link to post
Lalima Svart 2.August.2012 Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 Prøvde lenge og få kontakt med de hyggelige slipskledte gutta hos Brunswick som jeg møtte på båtmessa på Lillestrøm våren 2010,med de hadde visst gjort seg utilgjengelig for oss "plagsomme" kunder Kanskje de snakker med vanlige folk(kunder)bare på båtmesser. Lalima Sitér dette innlegget Båthistorikk fra 1980 til i dag:Selco 13 m 9,9 Suzuki. With 200 m 25 Yamaha. Rana 18 cabin m 135 Mercury.Skilsø 750 .m TMD 30. Silver Viking 15 sport m 65 Suzuki. Yamarin 490 m 75 Yamaha. NB 840 m.KAD 42.Pioner 13 m 9,9 Yamaha.Uttern D68 m CMD 150.Pioner 11 m.15 Mercury.15'trebåt m 15 Mercury. Ring 16 m 115 Mercury i6. Flipper 600sc m 150 Mercury. Link to post
LM 605 Svart 3.August.2012 Link til dette innlegget Svart 3.August.2012 Forsøkte også og få kontakt for noen år tilbake, men helt bortkastet. All kontakt der i gården skal tydeligvis gå i gjennom forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 3.August.2012 Link til dette innlegget Svart 3.August.2012 Hei, det er vanskelig å få noen kontakt med Brunswick, Norge. Jeg fikk for ca: 2 år siden opplyst fra Belgia, at Norgeskontoret er underlagt Brunswick Finland. Jeg fikk svar på alle mine spørsmål fra en hyggelig person der. Du kan jo prøve denne e- mail : Tami.Leino@brunswick.com. Når det gjelder ditt spørsmål om hvilke motorere det er tryggest å kjøpe, så ville jeg holdt meg unna mod. 2000-01-02-03. (efi 4-takt) Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.