zodiacFC530 Startet 3.August.2012 Link til dette innlegget Startet 3.August.2012 Hei Trenger litt veiledning nå.. har en motor som dør ut på full gass. den kan gå i 10-11 sekunder på full guffe så bare dør den ut å er vanskelig og starte etterpå, hva kan det være? har en anelse om at den ikke får tillstrekkelig med bensin, eller for mye luft, for lyden endrer seg når jeg går fra marsfart till full guffe, den raper på en måte mere, som om den får for mye eller for lite av noe.. Sitér dette innlegget Link to post
jak70no Svart 3.August.2012 Link til dette innlegget Svart 3.August.2012 Mulig det er vann i bensinen, har opplevd noe lignende med en Mercury 15 hk. Sjekk om det er vann i bensinfilteret. Sitér dette innlegget Link to post
zodiacFC530 Svart 3.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2012 heh, ja hvor ligger nå det?=P Sitér dette innlegget Link to post
jak70no Svart 3.August.2012 Link til dette innlegget Svart 3.August.2012 (redigert) Kjenner ikke denne motoren, men det pleier å være et bensinfilter på bensinslangen under dekselet til motoren. Enten fasmontert som en hvit plastkopp, eller bare koblet inn på slangen. Redigert 3.August.2012 av jak70no (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 3.August.2012 Link til dette innlegget Svart 3.August.2012 eller en treghet i flotør-kammeret på forgasser som gjør at dyse-spissen ikke åpner fult ut...... Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
zodiacFC530 Svart 16.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2012 Gikk en gang til åver forgasseren og la merke till at blandeskruen var ristet helt ut. etter 11 hele vendinger ble alt bra;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.