larsen2000 Startet 3.August.2012 Link til dette innlegget Startet 3.August.2012 Har en Askeladden 475 Freestyle 2002 modell som jeg er meget godt fornøyd med. Vurderer å bytte til nyere årsmodell med mer praktisk innredning (flere skott blant annet fra 2003 og oppover), men lurer på om noen har noen formening om hvordan Morgan 480 er i forhold? Hvordan er sjøegenskapene på den i forhold til 475en? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 3.August.2012 Link til dette innlegget Svart 3.August.2012 Jeg vet ikke, men vill tipping er at de er ganske like. De ser like ut, har veldig lik layout og det skiller 5 cm på lengden.. Bør gå opp en fot eller 2 for å merke mere.. ¤75 er jo også en relativ god båt i sjøen i forhold til størrelse.. noe undermotorisert synes jeg.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
larsen2000 Svart 3.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2012 Ser ut til å være veldig mye lavere fribord på Morgan, noen som har erfaring med mye sjøsprøyt i den? Mente forresten 485, ikke 480 :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.